Terug naar overzicht cases Alpha Fysiotherapie

Fysiotherapeut met 9 locaties, een uitgebreide website met veel informatie.

Voor de fysiotherapie Alpha heeft Embite via onze partner Lemone een website mogen ontwikkelen.

Het voortraject, UX en UI is gedaan door Lemone. Zij hebben samen met de klant gekeken naar de meerwaarde die Alpha wilt bieden.

Fysiotherapeut met meerdere locaties.

alpha-home

Enkele features van de website

  • Het "Afspraak maken" formulier is afhankelijk van de dienst die beken wordt.
  • De foto in de afspraak maken knop is afhankelijk van de dienst die bekeken wordt.
  • Meerdere "post types", zoals Locaties, diensten en Aandoeningen die tactisch aan elkaar gelinkt zijn.
  • Locatie weergave met Google Maps (API)

Kennisbank

Alpha fysiotherapie wil graag online kennis delen over de vele verschillende aandoeningen waarvoor zij behandelingen hebben.

Met meer dan 60 pagina's met informatie over bepaalde aandoeningen is het belangrijk om een goed gestructureerd systeem neer te zetten met tags en categorieën.

De aandoeningen zijn gekoppeld aan behandelingen en aan een specialist. Daarom zie je dat de afbeelding van de persoon in de groene knop die header staat veranderd. Afhankelijk van de aandoening die de bezoeker bekijkt komt daar een medewerker van Alpha te staan. Een mooie stukje techniek om de klant direct aan de juiste specialist te koppelen.

De eindklant kan de relaties tussen aandoeningen en medewerkers volledig naar eigen hand instellen.

alpha-aandoening
alpha-tiel

Locatie beheer

Locatie beheer staat ook wel bekend als "Winkelzoeker". Hiermee kan de bezoeker eenvoudig een overzicht krijgen van de locaties en bepalen bij welke locatie hij of zij terecht kan.

Alpha heeft meer dan 9 locaties. Deze locaties zijn op de website inzichtelijk gemaakt met alle benodigde informatie, zoals adres, openingstijden en contactgegevens.

Aan elke locatie zijn medewerkers gekoppeld, dit zijn dezelfde medewerkers die gekoppeld zijn aan de eerder genoemde kennisbank. Hierdoor kunnen alle medewerkers op 1 centrale plek beheerd worden. Ook kunnen behandelingen gekoppeld worden aan locaties.

De locatie wordt weergegeven op een google maps kaartje.

"Call to action"

Een prominente call to action is belangrijk voor om een converteren de website te creëren.

Door de sticky header, met de afspraak maken knop met de wisselende medewerkers heeft de bezoeker altijd een knop in zijn scherm waarmee hij contact kan opnemen met de juiste persoon.

De eindklant ziet ook vanaf welke pagina de bezoeker het formulier heeft ingevuld, om zo een beter idee te krijgen waar de bezoeker naar opzoek is.

alpha-afspraak

De rol van Embite

Voor dit project hebben wij een maatwerk template vanaf scratch mogen bouwen. Hierdoor kunnen we de visie van de designer waarborgen in een vaste omgeving, maar kan de eindklant zonder bang te zijn de inhoud van de website wijzigen.

Ben jij zoals onze partner Lemone, super creatief en sterk in het ontwerpen van goed converterende websites? Dan zou een samenwerking met Embite goed daar bij passen.

Embite werkt samen met creatieve partners om technische uitdagingen te realiseren. Van template website tot maatwerk oplossingen.

Technologieën

Ook benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Laat het ons gerust weten!